תוכנית חינוך "חכם" ברשויות המקומיות

התוכנית הראשונה בארץ אשר מספקת לרשות פתרון טכנולוגי למערך החינוך היישובי.

ערים חכמות , זה לא סיסמה ! מובילים את השינוי במערך החינוך היישובי

קינדקס מציעה את הפתרונות הבאים:

מערכת נוכחות ישובית

לרשות המקומית יש צורך רב לעקוב אחרי ההגעה הסדירה של התלמידים למוסדות החינוך (בתי ספר וגנים) השונים ביישוב. הקב"ס הוא אחראי לאכוף את חוק חינוך חובה ומחויב לתעד ולדווח למשרד החינוך במקרים של היעדרות ממושכת של תלמידים או נשירה. נכון להיום אין לרשות יכולת מעקב כזו. באמצעות מערכת הנוכחות היישובית, לרשות תהיה יכולת לקבל נתוני נוכחות בזמן אמת, דוחות נוכחות תקופתיים ודוחות היעדרות ממושכת. 

איתור מיומנויות של תלמידים והכוונה לחוגים השונים

ידוע כי התלמידים בבתי הספר שונים אחד מהשני, לכל תלמידי יש מיומנויות שונות, חוזקות וחולשות בתחומי דעת שונים. היכולת לאתר את המאפיינים האישיים\חינוכיים\פדגוגיים של כל תלמיד הוא הבסיס אשר מאפשר בניית מסלול התקדמות אישי לכל תלמיד. אנו בקינדקס בונים פרופיל אישי לכל תלמיד בישוב, באמצעות אותו פרופיל אני יכולים להמליץ ולכוון אותו לחוגים הרלוונטים אשר מותאמים אליו בצורה פרסונאלית.

איתור נוער בסיכון וגילוי נשירה סמויה

תלמידים מסוימים בישוב דורשים תשומת לב והתייחסות מיוחדת, תלמידים כאלו בד"כ מתקשים להסתגל למסגרת החינוכית בשל מגוון בעיות אישיות, פדגוגיות או חברתיות. תלמידים אלו  ללא התייחסות מתאימה תלמידים אלו יכולים להיפלט מהמסגרת החינוכית למקומות אפלים דבר אשר משפיע על כלל החברה. 

הפתרון המוצע על ידי קידנקס מאפשר לגלות תלמידים חריגים, תלמידים עם בעיות משמעת, תלמידים במצב פדגוגי נמוך, תלמידים במצב של נשירה סמויה ועם פוטנציאל גבוה לנשירה גלויה. המערכת מספקת דוחות מפורטים מכל בתי הספר ומנגישה את המידע בצורה קלה לגורמים האחראים ברשות להמשך טיפול.

פורטל חינוך יישובי

המורה הוא העוגן המרכזי בעשייה החינוכית, מורה מוצלח עשוי  להשפיע חיובית  על התלמידים שלו, על בית הספר וגם על ההורים. מורים מוצלחים יכולים להשפיע לטובה גם על עמיתיהם המורים.

מורים יכולים ליזום פרויקטים, שיטות לימוד, תוכניות לימוד ועוד אבל יוזמות אלו נשארים כנכס אישי בלבד של המורה ושל הבית ספר שלו במקרה הטוב. הפתרון המוצע של קינדקס יאפשר לכל מורה לשתף את היוזמות שלו עם כלל המורים בישוב. קינדקס תספק פלטפורמה ייחודית אשר תאפשר למורים לשתף יוזמות, ללמוד מיוזמות קיימות. בכדי לעודד מורים, הרשות תוכל לתגמל מורים מובילים בהתאם למידת התרומה שלהם לחיינוך ברמה ישובית.  

קשר עם ההורים

יש חשיבות רבה לשמור על קשר רציף עם ההורים להעברת מסרים והודעות. חושב מכך, היכולת להעביר הודעות מותאמות להורים. הפתרון של קינדקס מאפשר פילוח והקבצת הורים ברמות שונת רמת בתי הספר, רמת השכבה וגם ברמת הכיתה הבודדת ובכך לאפשר שליחת הודעות שונות לקבוצות שונות של הורים.

מערך פדגוגיה יישובי

כולם מחוברים

בתי ספר,מתנ"סים, תלמידים, הורים, קהילה ומחלקת חינוך

נתונים זה הזהב של המאה ה-21

לרשות המקומית אין יכולת לאסוף ולעבד את הנתונים מבתי ספר, ההורים, הגנים, החוגים…

מה הערך לרשות ?

Apple+School+Manager

ברמת בתי הספר

    • צפיה בדוחות נוכחות גרפיים בזמן אמת
    • צפיה בדוחות נוכחות תקופתיים
    • איתור תלמידים במצוקה \ נשירה סמויה \ נשירה גלויה
    • שליחת מסרונים והודעות ממוקדות להורים, ברמת הישוב, בית הספר, השכבה והכיתה הבודדת
    • פרסום חוגים 
    • רישום לחוגים ומעקב אחרי השתתפות 

שיתוף תכנים לימודיים מכל בתי הספר

ברמת הגנים

    • עדכון הורים ברגע שילד לא מגיע לגן
    • דוחות נוכחות תלמידים \ סייעות

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם