מערכת לניהול נוכחות
ושיבוץ סייעות בגני הילדים

הפתרון המושלם לניהול גנים ושיבוץ סייעות! המערכת משלבת בינה מלאכותית (AI)  לניהול מהיר של שיבוץ והחלפת סייעות וגננות מחליפות בגני הילדים. ניתן להשתמש באפליקציה מכל מקום בעזרת מחשב, טאבלט או נייד.

מודול תיעוד נוכחות לילדי הגן

מודול זה מהווה יומן נוכחות דיגיטלי לילדי הגנים, המאפשר לגננת/סייעת לתעד נוכחות, משמעת ודיווח יומי בזמן אמת . המערכת יודעת להראות את כל נתוני התלמידים ברשות המקומית וסטטוס של כל אחד מהם. המערכת מתריעה על ילדים שנעדרו מהגן יותר מ 3 ימים אצל מנהלת הגן. כמו כן, ניתן להורים לראות את הדיווח היומי באפליקציה ולעקוב אחריו.

מודול מילוי מקום ושיבוץ סייעות בגני הילדים

החלפה מתבצעת במערכת לאחר דיווח העובד על היעדרות. וכל פעולה המתבצעת באפליקציה המתבצעת מטעמם, נרשמת ונשמרת במערכת ומציעה למנהל האחראי אלטרנטיבה לשיבוץ מילוי מקום, שליחת השיבוץ החדש למחליפות ואופציה לשליחת הודעה לכל מי שפנוי.

מודול דיווח נוכחות לסייעות וספקי חוץ בגני הילדים

מודול זה יאפשר דיווח מכל מקום על פי מיקום הגן. כלומר ,עובד שלא בגן לא יוכל להשתמש באפליקציה. הדיווח עובד רק במקום המוגדר מראש . הדוחות והקבצים יכולים להתממשק עם מערכות שכר הקיימות בשוק. מנהל אחראי יכול לאשר דוחות שכר באפליקציה.

מודול מאגר טפסים

במודול ישנם את כל הטפסים הרלוונטיים לארגון ולתוכנית המוצעת: לדוגמא קייטנות ניצנים : טופס 101, חוזה העסקה, רישוי קייטנה, תכנית גנים ועוד.

מודול שליחת הודעות להורים

מודול זה יאפשר למנהל המערכת אפשרות לדיוור ישיר בכל רגע נתון להורים ולצוות הגנים.

למה אנחנו ?

מחזירים את השליטה לידיים שלכם.

חוסכים לכם זמן ועושים לכם חיים קלים.

בקשת גירסת התנסות

לפרטים נוספים, מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

לתיאום מפגש הדגמה למערכת או לכל מידע נוסף ניתן להתקשר למספר: 0505669615 - עדי